Jak rzucić palenie łatwo i przyjemnie

Rzucanie Palenia wcale nie jest takie trudne jak się niektórym wydaje

Oczyszczanie organizmu z toksyn nie ma sensu jeśli będziemy dostarczali je podczas kuracji, dlatego warto dowiedzieć się jak rzucić palenie. Wiele osób myśli, że rzucanie palenia jest trudne, w rzeczywistości jednak jest to bardzo łatwe, wszystko zależy od metody jakiej użyjemy do tego celu.


 W tym artykule przedstawię wam kilka pomocnych wskazówek, które pomogą wam rzucić palenie łatwo i przyjemnie.

Jak rzucić palenie w prosty sposób?

Przede wszystkim nie można powtarzać sobie, że to trudne, bo na prawdę będzie ciągnęło nas do papierosa. Jeśli chcesz skorzystać z tabletek które pomagają w walce z na logiem to wybieraj tylko takie, które w swoim składzie nie zawierają nikotyny, byłoby to bezsensowne rozwiązanie, ponieważ zmienił byś tylko źródło substancji od której jesteś uzależniony.

Jeśli masz wystarczająco silną wolę, nie będziesz potrzebował żadnych tabletek, jedyne co będziesz musiał zrobić to stopniowo zmniejszać ilość palonych papierosów w ciągu dnia. Nie ważne czy ustalisz że będziesz palił o jednego papierosa mniej codziennie, lub jednego papierosa mniej tygodniowo, ważne żebyś trzymał się sztywno swoich założeń a po pewnym czasie zobaczysz, że nawet nie ciągnie Cię do tego żeby zapalić papierosa!

Dlaczego warto rzucić palenie? 

Preparat na rzucanie palenia
Szukając sposobów na oczyszczenie organizmu z toksyn i jednocześnie paląc papierosy cofasz się o kilka kroków do tyłu, bo nawet jeśli znajdziesz dobry sposób który działa, to ciągle dostarczasz trujących toksyn do organizmu i zaczynasz od punktu wyjścia. Papierosy to jedne z najbardziej szkodliwych i toksycznych substancji zaraz obok spalin samochodów, więc jeśli mieszkasz w dużym mieście i do tego palisz paczkę papierosów dziennie to gwarantuje Ci, że nie tylko jesteś zbiornikiem toksyn, ale i Twoje płuca wyglądają jak śmietnik, dlaczego tak traktujesz swoje ciało? Musisz to zmienić już dzisiaj bo odkładając coś z dnia na dzień z pewnością nigdy tego nie zrobisz!

Podsumowanie

Tak oto dotarliśmy do końca tego krótkiego, ale bardzo ważnego artykułu, pewnie większość sobie pomyśli "Ale przecież on nic konkretnego tutaj nie napisał! Niby jak mam rzucić to palenie!?" no właśnie... Tak naprawdę to nie miałem co tutaj napisać, bo rzucanie palenia jest bardzo łatwe i wystarczy tylko kontrolować samego siebie, nie ma żadnych magicznych sposobów aby zerwać z nałogiem, więc jeśli liczyłeś na super trik dzięki któremu rzucisz palenie z dnia na dzień to przykro mi, że Cię rozczarowałem.

2 komentarze:

  1. Brałam ten nicorix i pomogl mi rzucic palenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie skończyłam brać nicorix, zamówiłam 3 paczki, nie palę od samego początku i nie miałam ochoty na papierosa teraz po odstawieniu też nie mam, super jest no i tani jakby przeliczyc na to ile na papierosy wydawałam do tej pory :) polecam!

    OdpowiedzUsuń